Investice do firmy - Safa, personální agentura


Požadovaná částka: 1 000 000 Kč
Splatnost: 1 rok
Úrok: 20 % p.a.
Druh úvěru: Postupně splácený
Zajištění:
Ručení fyzickou osobou majitele
Datum ukončení aukce: 12.6.2017

Shrnutí investiční příležitosti:

    • Personální agentura s několikaletou zkušeností na českém trhu, stabilními příjmy a kvalitním ratingem finanční stability
    • Silní obchodní partneři firmy napříč různými průmyslovými obory
    • Aktuálně cca 300 agenturních zaměstnanců s fondem odpracovaných hodin zhruba 50 000 hodin za měsíc
    • Úvěr za účelem pokrytí zvyšujících se provozních nákladů spojených s expanzí firmy

Proč firma opětovně žádá o úvěr

Jednatel společnosti se rozhodl původní žádost stáhnout a podobu své nabídky investorům vylepšit, a to z důvodu příliš nenaplňující se prvotní aukce. Věří, že se nejen díky zvýšené úrokové sazbě, ale také informacím o jeho konkrétní osobě, podaří lépe oslovit investorskou komunitu na Pujcmefirme.cz a zafinancovat tak celou požadovanou částku. Případní investoři nyní neuvidí jen společnost, ale budou seznámeni s konkrétním člověkem, který za chodem této společnosti stojí a za její závazky bude ručit.

Profil podnikatele - Jaroslav Študij, MBA

    • titul Master of Business Administration na European School of Business & Management SE
    • Zkušený senior manager s prokazatelnými úspěšnými výsledky ve zvyšování prodeje v oblasti rychloobrátkového zboží a služeb
    • Analytické myšlení, prodejní zkušenosti, zkušenosti s vedením prodejního týmu a silnou orientací na zákazníka
    • Praktické zkušenosti z jednání na mezinárodní úrovni, přípravy projektů a jejich realizace
    • V personalistice se pohybuje od roku 2011
    • Od roku 2013 manažersky řídí společnost SAFA Czech republic vč. její dceřiné společnosti SAFA Czech republic group
    • V roce nástupu p. Študije do mateřské společnosti vykazovala firma obrat 618 000 Kč. Pod jeho vedením v roce 2016 dosáhla obratu cca 20 000 000 Kč
    profil na Linkedin

O firmě

Společnost Safa Czech Republic Group s.r.o. je personální agentura s již několikaletou zkušeností na českém trhu. Zajišťuje lidem z široké veřejnosti možnost uplatnit své pracovní schopnosti nejen na území České republiky, ale i za jejími hranicemi. Aktuálně firma působí v několika regionech a její pobočky aktuálně naleznete nejen v Praze, ale také Jičíně či Uherském hradišti.

Své služby neposkytuje jen zájemcům o zaměstnání, ale také firemním klientům, kteří se na personální agenturu obracejí s poptávkou o schopné a spolehlivé zaměstnance. Takto společnost zprostředkovává úvazky krátkodobé i dlouhodobé a to napříč různými obory i samotnými pozicemi s různou mírou kompetencí. Orientuje se primárně na občany České republiky, a to i z důvodu úzké kooperace s úřady práce, pro které organizuje nábory v rámci konkrétních regionů i odpovídající vzdělávací servis.

Agenturní zaměstnanci nacházejí uplatnění napříč širokým spektrem pracovního trhu – společnost operuje v automobilovém, strojírenském a slévárenském průmyslu. Dále má umístěné pracovníky v logistických centrech, potravinářských a textilních závodech i ve stavebnictví. Mezi nejvýznamnější partnery personální agentury SAFA patří mimo jiné Slovácké strojírny a.s. (SUB), Continental AG, Pars nova a.s. (člen skupiny ŠKODA) či TAWESCO s.r.o.

Bezproblémový chod oboustranně spokojené spolupráce mezi agenturou a jednotlivými klienty-firmami zabezpečují kvalifikovaní koordinátoři, kteří mají na starost operativní řešení pracovních a organizačních záležitostí.

Společnost disponuje certifikátem Ethnic Friendly zaměstnavatel, která oceňuje zaměstnavatele, kteří se hlásí k zásadě rovného zacházení s etnicky odlišným obyvatelstvem, a ve své personální praxi tuto zásadu dlouhodobě naplňuje a dbá o její dodržování. Splnila též náročné podmínky Ministerstva práce a sociálních věcí, díky čemuž získala povolení vykonávat agenturní činnost. Zvyšující kvalitu služeb potvrzuje splnění mezinárodně platné normy ISO 9001, jejímž cílem je stanovovat mezinárodní požadavky pro systém řízení kvality.
Profil společnosti na Facebooku

Popis využití úvěru

Vzhledem k expanzi společnosti chce firma navýšit své „cash flow“, aby efektivněji pokryla své provozní náklady. Prostředky od investorů na Pujcmefirme.cz hodlá agentura použít na zajištění ubytování pro nově přibývající zaměstnance i na týdenní zálohy, jejichž počet se s rozvojem firmy taktéž zvyšuje. Dále je potřeba s rostoucím uplatněním na trhu investovat do rozšíření týmu koordinátorů, docházkářů či tlumočníků.

Proč investovat do tohoto projektu

Firma se nachází v rozvoji a rozšíření vlastního uplatnění mezi obchodními partnery. Společnost vykázala v minulém roce zisk a aktuálně vykazuje měsíční obraty 3-5 mil. Kč. Potenciálním investorům nabízí k nahlédnutí i předběžnou kalkulaci obratů ze spolupráce se stávajícími partnery. Ke konci prvního kvartálu letošního roku firma dle plánu dosáhla na počet 300 zaměstnanců s fakturací přes 50 000 odpracovaných hodin za měsíc. Cílem pro letošní rok je dosažení počtu 500 zaměstnanců s fondem odpracovaných hodin kolem 84 000.

Máte zájem o více informací k aukci nebo chcete být pravidelně informováni o našich aktuálních investičních příležitostech?
Volejte na 226 257 700 nebo pište: investor@pujcmefirme.cz



Děkujeme,

Váš e-mail byl úspěšně odeslán.